Een klacht?

Een klacht?

Kraam Zeker heeft als belangrijkste doel ervoor te zorgen dat jij, je kindje en jullie gezin een prettige kraamtijd beleven. Ondanks onze inzet kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Blijf niet met dat gevoel rondlopen, maar meld het ons.

Kraamzorg blijft mensenwerk. Het kan dus gebeuren dat je niet tevreden bent over de verleende kraamzorg. Wees niet bang om in gesprek te gaan met jouw kraamverzorgende als je het gevoel hebt dat ze haar werk niet goed doet of jullie elkaar niet liggen. In de meeste gevallen biedt zo’n gesprek direct verbetering of kan er gezocht worden naar een goede oplossing. Wacht niet te lang om de desbetreffende persoon aan te spreken.

Komen jij en je kraamverzorgende er desondanks niet uit, neem dan telefonisch contact met ons op via 0592-407270. Je klacht wordt in behandeling genomen door de directie van Kraam Zeker.

Blijf je het gevoel houden dat we niet goed omgaan met je klacht, dan kun je een beroep doen op onze onafhankelijke klachtenprocedure. Hiervoor verwijzen wij je naar onze Algemene leveringsvoorwaarden.